شبکه های مخابراتی

شبکه های مخابراتی

استفاده از شبکه‌های کامپیوتری محلی در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده است و سازمان‌ها و موسسات اقدام به برپایی شبکه‌های محلی و گسترده مطابق با نیاز خود نموده‌اند. هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست‌های هر سازمان طراحی وپیاده‌سازی گردد. در واقع شبکه‌های کامپیوتری زیر ساخت‌های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در یک سازمان فراهم می‌آورند؛ در صورتی‌که این زیر ساخت‌ها به درستی طراحی نشوند، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش آمده و باید هزینه‌های زیادی به منظور نگهداری شبکه وتطبیق آن با خواسته‌های مورد نظر صرف شود. به‌طور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری، ابتدا باید خواسته‌ها شناسایی و تحلیل شوند.
» شبکه گسترده (Wide Area Network) «، یک «شبکه ارتباطی» است که نسبتاً ناحیه جغرافیایی وسیعی را پوشش می‌دهد (برای نمونه از یک شهر به شهر دیگر، کشور به کشوری دیگر یا از یک قاره به قارهای دیگر). این شبکه ها معمولا" از امكانات ارائه شده توسط شركت های مخابراتی استفاده می نمايند. در واقع اتصال شبکه های محلی از طریق خطوط تلفنی، کابل های ارتباطی ماهواره ویا دیگر سيستم هایی مخابراتی چون خطوط استيجاری در یک منطقه بزرگتر را شبکه گسترده می گویند.

شبکه‌های گسترده برای اتصال شبکه‌های محلی یا دیگر انواع شبکه به یکدیگر استفاده می‌شوند. بنابراین سرورها، کاربران و رایانه‌های یک مکان می‌توانند با سرورها، کاربران و رایانه‌هایی در مکان‌های دیگر در ارتباط باشند. بسیاری از شبکه‌های گسترده برای یک سازمان ویژه پیاده‌سازی می‌شوند و خصوصی هستند. بعضی دیگر به‌وسیله «سرویس‌دهندگان اینترنت» پیاده‌سازی می‌شوند تا شبکه‌های محلی سازمان‌ها را به اینترنت متصل کنند.

و ما در حوزه شبکه ی فوق خدمات زیر را به مشترکین خود ارائه می‌دهیم :
طراحی شبکه‌های WAN با زیر ساختارهای: (E1, MPLS, Intranet, VPN, DSL, VSAT, Wireless (Point to Point, Point to Multi Point
مشاوره در زمینه ارائه بهترین راه‌حل‌ها جهت طراحی شبکه‌های محلی و گسترده براساس نیازهای مشتری و با توجه به آخرین فناوری‌های روز و آشنایی به تجهیزات مختلف از جمله Cisco, Huawei, Fortinet, Juniper
نظارت بر اجرای بهینه و استاندارد شبکه‌ها.
ارائه و اجرای بهترین و بهینه‌ترین راه‌حل جهت اتصال به شبکه جهانی اینترنت جهت یک یا چند نقطه با مدیریت پهنای باند.
پشتیبانی از شبکه‌های WAN و استقرار کارشناسان خبره جهت نگهداری این شبکه‌ها
پشتیبانی از شبکه‌های WAN به‌صورت On Call
افزودن ماژول جدید
0%